Regn…regn…regn….ÅSKA…..regn….
Fikat på ”Fenix” idag med min kära.
Ringt 90200 och fixat till våra tv-boxar….som inte riktigt visste vad dom var….
Ååååå vad jag älskar fredagar !!!!!
Tränat ben idag….fastän det egentligen var axlar idag. Mina axlar behöver ta de lugnt…. Både Conny och Patrik hade sina skäl att inte träna idag. Så, jag blev själv….