Mulet…..milt
Tack för all uppvaktning på min födelsedag (igår) !!!
Först samlades vi här jag, min fru och hennes två äldsta döttrar. Sedan åkte vi tåg till min frus äldsta son som hade gjort en trerätters middag. Mmmmmm!!! Kareoke…och en Baccardi senare….åkte vi till Harrys (en pub) i Hbg. Kort sagt en helt underbar kväll !! Tacka alla !!!
En jätte-tsunami har utlösts av ett jordskalv utanför Chiles kust. Hela stillahavet är hotat av tsunamivågen.
Vad är det som händer???
Jordbävningar ”till höger och vänster”. Vädret är sig inte likt. Stora isflak beger sig på drift. …mm….
Är det den väntade ”planeten” som ska passera igenom vårt solsystem år 2012 som redan börjar göra sig påmind? Den passerade senast för cirka 3500 år sedan….jäms med syndafloden i bibeln. Jorden har börjat vobbla betydligt mer de senaste åren…vilket vi märker bland annat på vädret.