Lördag, 2010-11-27

Mulet…

Lena jobbat 07 – 13.

Lucas hos pappa….

Funderar en hel del på hur socialdemokraterna ska kunna ”förnya sig”, både på rixplanet och lokalt….

Tränat ben….tungt ! Detta eftersom jag gick i en timme på 15% lutning igår….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *