Snöigt och kyligt.
En händelserik dag.
Efter som ”plan A” gick i stöpet för vårterminen, så trädde ”plan B” in istället….och det med råge !!! Jag ska läsa sex ämnen och tenta-av två på egenhand. Huuuuuu! Sedan har jag ”fulla körkortet med komvux-bokstäver”…samt 7.5p till för fysik-kursen på Lunds universitet.