Måndag, 2010-01-04, Kom med på en massa kurser….

Snöigt och kyligt.

En händelserik dag.
Efter som ”plan A” gick i stöpet för vårterminen, så trädde ”plan B” in istället….och det med råge !!! Jag ska läsa sex ämnen och tenta-av två på egenhand. Huuuuuu! Sedan har jag ”fulla körkortet med komvux-bokstäver”…samt 7.5p till för fysik-kursen på Lunds universitet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *