Mulet och 5 – 6 grader…med antydan till regn…
Har ringt och grattat ”Ruts Abbe” på 80-års dagen. =) GRATTIS !!
Tjoooo va kul !!! Vi har bokat en resa (med båt) till Gotland vecka 27. Lena har aldrig varit på Gotland, så vi tar med bilen över för att kunna göra ”små rund-turer” på ”ön”. =)
Vi är nämligen HELT BARNFRIA den veckan… Så, nu ska vi ”ägna oss åt oss själva”. Framför allt behöver min fru det…efter alla år med barn, barn, barn, barn,…..hela tiden !!
Sebbe har ”slängt ut sig själv”…….(Hmmm??)