Kom igår hem ifrån lasatettet efter att ha legat där, på medicin-akuten, i ett dygn.
Började med att jag svimmade två gånger på morgonen. Första gången när jag satt vid datorn. Och andra när jag var på väg in till köket efter vatten.
Jag ringde 1177 och frågade vad jag skulle göra. Dom ringde efter en ambulans med det samma.
Jag kom in med 170/120 i blodtryck. Fick först prata med en psykolog. Sedan stanna över natten för övervakning.
Allt tror jag beror på att min mors bortgång blev ”en sak för mycket” för mig. Och nu när jag börjar slappna av igen…så kommer ”allt över mig” som en våg ! ”Gått i väggen -symtom” eller liknande.