Söndag, 2010-02-07

Grått….

Det är möte på gymnasieskolan idag. Socialdemokraterna har ett öppet möte om Komvux framtid här i Klippan. Jag har delat ut ca 50 lappar/flygblad på komvux om detta. Hoppas nu bara att några kommer. Jag har dålig erfarenhet av uppslutning av folk ”med hjälp av flygblad”. Ca 1 på 10 utdelade flygblad kommer enligt mina erfarenheter.

Det kanske är tur att gymet har stängt på söndagar. Känner mig lite ”körd”! Behöver nog en ”vilodag”…så där emellanåt.

Om någon saknar mina länkar…så är det rätt!!! Dom ”försvann” när jag bytte ”tema” på bloggen….tydligen…=(
NÄÄÄ, Jag hittade länkarna igen!! TACK!!! Dom hade blivit ”inaktiverade”….av någon anledning… =)

Har Carolin på besök. Ätit ”mammas goda kalopps”.

Tyvärr, så har jag inga ”smaskigheter” att delge er läsare. Jag märker på besöks-listan att min dagbok blivit för ”allmän” och ointressant. Tyvärr, igen! Men, jag skriver ju mest för min egen skull……och om någon skulle vara intresserad utanför…. Jag har blivit ”allmänt grå” bara….. Kanske beroende på att jag hittat ”ett liv” igen och trivs med detta.

Är irriterad på den dåliga uppslutningen till mötet angående KOMVUX här i Klippan. Det kom INTE EN ENDA från de 50-tal som jag delat ut papper till. INTE EN ENDA från komvux !!! Det var ”bara vi medlemmar” (ink. min fru) och inbjudne Kent som var där. Fruktansvärt dåligt !!!!!

3723962489

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *