Söndag, 2010-05-30, Morsdag…..

Mestadels mulet…

Grattat min mor på morsdag !

Hade en lång och trevlig chatt med min son igår kväll….=)

Falskhet…
Det fanns en mening med allt…. Det fanns en mening med att jag skulle uppleva falskhet förr…. Det fanns en mening med att jag skulle bete mig ”stolpigt” när jag bodde själv efter separationen…
För idag när jag upplever falskhet…från annat håll…känner jag mej trygg i min roll och kan motstå all skit som ”flyger runt”. Jag lärde mig nåt av den resa jag gjort…. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *