Söndag, 2010-11-21

Mulet och någon plus-grad…

Hade besök igår av bekanta…vars ”liv delvis verkar vara i gungning”.
När alkoholen blir ”tröstaren i nöden”. När man litar på att ”instutitionerna ska fixa ett nytt jobb åt en.” Då….e de kris !

Det ligger snö på Söderåsen…men inte här.

My och Pecke har varit här och ätit lunch. My hade bakat kakor och lussebullar som hade med sig. =)

Lucas varit hos kompis i ”Östra”.

Måste snart få hjälp med att ”stänga”. har i eftermiddag haft kontakt med en ”närstående” till Lena. Första gången jag gjort nåt sånt. Skrämmande…tycker jag själv. Blir lite rädd för mig själv.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *