Söndag, 2011-02-13

Sol och förhållandevis kallt…på minus-sidan hela dagen.

Vi har fortfarande ingen snö på marken, men det är ett ”helt annat landskap” man ser än på de foton jag tog förr i veckan.

Har satt upp en white-board i plugg-rummet idag. Blev jätte bra !!
Har även skruvat ihop fyra förvaringslådor (till) i A4-format, köpta på IKEA.

Gjort det periodiskasystemet i Excel…mest för att lära…men även för att i framtiden kunna göra egna anteckningar i anslutning till detta.