Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Tisdag, 2012-04-24

Publicerat 24 april 2012 av Hans-Eric

Sol och varmt…underbart !

Suttit ute och ”bränt nunan” !

Har KF ikväll. Gått igenom ärendena.

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress