Torsdag, 2009-10-22

Har inte tänkt på vilket väder det varit idag… (sorry my friends)

Gumman och jag har gjort Lund idag. Jag har hämtat det kompendium som hör till min astrobiologikurs. Sedan gick vi till ett fik mitt i stan….och ”skrämde skiten ur ägarna”… =D … Dom trodde att jag var ett skämt. En norrlänning kan inte, och ska inte, prata SÅÅÅÅÅ mycket. Riktigt kul faktiskt !! Men senare så pratade vi faktiskt allvar också…
Vi besökte även Lenas ena dotters jobb. Jag passade på och fråga hennes chef om inte jag också kunde få jobb där…(på skämt alltså).

Jaha, är nu flunsa-vaccinet ”för starkt” också. Några har visst redan dött i vaccinet…. Min tro är att detta bara är början på en lång historia med ”plåga och död” som huvudtema.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *