Torsdag, 2010-05-06

Halvmulet….och bara 0 (noll) grader i morse…

Sitter och ”traglar” aritmetik…. talföljder i all oändlighet.
Det här ska vara ”högskolematte”….känns inte så. Känns mest som en massa ”kluriga problem” ur någon veckotidning.

Tror ju inte att någon ifrån El Salvador läser min blogg. Snarare är det någon som använder nåt ”IP-förvrängar-program” som läser min blogg. =P

92,2 kg…. =)
Kört rygg idag. Känner av mina axlar. =(

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *