Torsdag, 2010-07-15

Mulet…men verkar klarna upp…

Vilken ”energi” jag fick av att bli antagen….
Jag har ju redan ett jobb….men söker nu förfullt (annat, nytt) jobb på jobbsökar-sajterna på nätet….
Jag har även uppdaterat mitt CV och personliga brev.

Har anmält mig till studentkåren i Kristianstad.

Har sökt två lärarjobb…(matte)….trots att jag inte är behörig.

Har lagt till en länk till mitt CV och Personliga brev.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *