Mulet…men verkar klarna upp…
Vilken ”energi” jag fick av att bli antagen….
Jag har ju redan ett jobb….men söker nu förfullt (annat, nytt) jobb på jobbsökar-sajterna på nätet….
Jag har även uppdaterat mitt CV och personliga brev.
Har anmält mig till studentkåren i Kristianstad.
Har sökt två lärarjobb…(matte)….trots att jag inte är behörig.
Har lagt till en länk till mitt CV och Personliga brev.