Blåsigt å mulet.
Idag…
…har jag träffat Anders E. och fått lite infomation och papper på kommunens IT…i grova drag. Intressant ! Fick bra kontakt med honom. =)
…har jag varit på KSAU…..en företeelse som blir mer och mer intressant ju mer man blir insatt.
Lena fick igår reda på att hon ( med största sannolikhet ) blir ersättare i BUN. (Barn och Utbildnings Nämden) Kul !!