2012-10-18, Torsdag..

Känner mig så konstigt matt. Om det beror på mitt blodtryck vet jag inte. Men det känns som om jag håller på att bli jätte sjuk.
Hade 171/106 igår vid kontrollen. Har även ökat på min dosering av medicin till två tabletter per dag. Utöver medicinen tar jag även vitlökstabletter, som ju sägs ha en viss blodtryckssänkande effekt, samt är bra för blodkärlens elasticitet.