2013-07-01 (imorrn) Nästa epok av mitt liv…

Känner mig mentalt slut ! Kanske inte så konstigt….
Har aaaaaaa-anat att nåt var i görningen….men inte detta !

Är så glad att jag studerat Kay Pollak, Tomas Gunnarsson…m.fl. Deras tankar och uppmaningar är till stor hjälp nu !

Jag uppskattar verkligen all den omtanke och stöd jag får nu !!! Vet egentligen inte hur jag kan förtjäna detta…???

Verkar som om jag blir kvar här i ”söderns nejder”. ”Kompisarna” inom politiken ville ha mej kvar….och då bestämde jag att det fick avgöra ! =)
Det kan vara en fördel för mig att bo kvar här nere….när det blir dax att söka jobb..t.ex.

Och så har jag bestämt !!! Det blir fler resor per år upp till barnen nu !! ”DÄRMED BASTA!”

Boende…och införskaffande av flyttlådor…är vad som gäller här näst !