Go’morron…
Klar himmel och sol.
RESUMÈ
Trevlig dag igår. Har REDAN fått nya, helt oförutsägbara, vänner. Och i ett fall ”nästan blivit bjuden dit.”
Hade sms-kontakt sent igårkväll med två nya vänner…och en sedan förr etablerad.
Fick igår nys om ännu ett ”boende alternativ”. Ska djupare undersökas….
DAGENS MÅL..
#Färdigställande av ett första utkast till pamfletter. – CHECK !
#Undersöka framkommet nytt boendealternativ. – CHECK !
#Duschning
#Tvätt – CHECK !
#Stefan Lövén
#Pilsner… 🙂
RÄTT – MEN ÄNDÅ INTE…
Jag har gjort en första version av en pamflett. Innehållet blev godkänt…MEN ett ”satans litet ord” föll inte ”vederbörande” på läppen. 😀
Och, ja…jag ska profilera mig mer ! Men, inte synas ”i text”. Hmmm? Motsägelsefullt…
Okej, jag köper det ! Det är ju en ”förening” som skall marknadsföras – inte jag, ”lilla-ego-jag”. 😀
Nu ska ”hela bygget” modifieras. Det ska ska bli en ”Pamflett-palett”. Dvs fyra olika pamfletter i olika färger och olika inriktningar. En idé från ”sprudelmästaren” själv – JAG.
Och jag har kollat – det är inte en beprövad metod sedan förr. 😉
Sorry – läsare ! Om det verkat lite ”oprofessionellt”… Men nu kan jag göra ”smajlisar” på rätt sätt…även i bloggen. 😉
MARTIN LJUG…
Säger som Martin Ljung sjöng…
”Viiiiiiii…ska klara av det både gaaaammal å ung…”
Dvs…Jag mår ”omoraliskt bra” idag ! 🙂
FICK EN KONSTIG LIKNELSE…
Jag fick en konstig liknelse i huvudet….
De flesta har någon gång åkt tåg och hamnat i en gammal, utsliten vagn. Och som grädde på moset är det en massa stökiga människor i denna vagn också.
Tänk dig då känslan…
Du kliver av tåget vid nästa station. Går bara över perrongen och sätter dej i en ny, fräsch vagn…med bara några få människor i. UNDERBART !
Enda problemet du har är….att detta sköna, nya, lugna tåg…går åt fel håll !!!
DET är ungefär som mitt liv kan sammanfattas nu.
HOOOPS !
Egentligen underbart !
Hips-vips…så kliver en hel massa fd ”sido-bekantskaper” in i mitt liv. Det är sådana människor som jag hittills bara ”tjooat på” eller sagt hej till.
Frågan jag ställer mig är då: Är det JAG eller DOM som ändrats?
Jag vet svaret – det är jag ! Jag utstrålar nåt helt annat idag… Kanske mer ”kommunikativ” ?
LITE STATISTIK…
Av de som läser min blogg…
…använder 10% Android (mobiltelefoner..oftast)
…använder 38% Ipad
Tankeväckande ! Nästan hälften läser min blogg när de ”är på språng” – inte hemma vid en dator.