Hej min go’a Blogg !!
Livet leker !! För dej också ????
”EUFORISK”
Att ha flyttat dryga 95% (någon pryl kan vara kvar, men kvittar just nu) av bohaget vid en separation – är bara så underbart !! Det är liksom nu den själsliga läkningsprocessen kan starta för fullt. Visst, jag har inte mått speciellt dåligt före heller – oförskämt bra egentligen. Men, det är nu som ”det nya livet” kan börja blomma ohämmat.
Det är fredag och byn är full av vänner, kompisar…och annat trevligt folk. Vad kan man mer begära ???
STÖR VISST…
Bryr jag mej – NÄ ! Men att jag uttrycker att jag mår bra….har jag fått indikationer på att det inte går hem i alla läger.
”So what?” Stör jag ??? Skit i mej då ! Det finns ca 4 miljarder människor till att ”bry sig om”… Jag har DRÖSVIS med vänner som tycker JAG är bra. Och det tänker jag fortsätta med !
FOLKPARTIET…
”Valfrihets-kamraten har av fritt val valt att valfritt umgås fritt med mej ikväll av eget fritt val.”
(”Tugg-tugg-tugg-…..”) 😀