Tisdag, 2010-04-27

Mulet…

Gick på löpbandet, 15%  lutning (max), …i bara 20 minuter !!! Var helt slut.
Jag och Conny körde utfall  i en timme igår på benpasset. Det känns…..

Pratade med min äldre dotter igår kväll…. Känns bra för ”pappa-hjärtat” mitt !! Kram !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *