Måndag, 2010-04-26

Sol…och uppåt 15 – 17 grader. Riktigt ljummet faktiskt !! =)

Jag, och Lena, har varit och konfigurerat ett ”hemma-nätverk” med dator, tv och telefon, hos Anne och Peter.

Börjes död verkar ha skapat ”nya  kontakt-linor” emellan Lenas syskon…..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *