Sol…och uppåt 15 – 17 grader. Riktigt ljummet faktiskt !! =)
Jag, och Lena, har varit och konfigurerat ett ”hemma-nätverk” med dator, tv och telefon, hos Anne och Peter.
Börjes död verkar ha skapat ”nya kontakt-linor” emellan Lenas syskon…..
Sol…och uppåt 15 – 17 grader. Riktigt ljummet faktiskt !! =)
Jag, och Lena, har varit och konfigurerat ett ”hemma-nätverk” med dator, tv och telefon, hos Anne och Peter.
Börjes död verkar ha skapat ”nya kontakt-linor” emellan Lenas syskon…..