Fredag, 2009-10-02

Spridda molntussar och just under 10 garders strecket.
Hörde att det visst kommit snö uppe i Piteå nu på morgonen….Huuu !

”Lu” till pappa…. ”So” på kortids….

Vi har varit och fikat hos ”So”:s ordinarie assistent, som ju ska ha barn om ca sex veckor.

Vi är bjudna på middag ikväll. Ska bli kul !

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *