Spridda molntussar och just under 10 garders strecket.
Hörde att det visst kommit snö uppe i Piteå nu på morgonen….Huuu !
”Lu” till pappa…. ”So” på kortids….
Vi har varit och fikat hos ”So”:s ordinarie assistent, som ju ska ha barn om ca sex veckor.
Vi är bjudna på middag ikväll. Ska bli kul !