Tisdag, 2010-05-04

Sol…och moln…

Ska lämna in recensionen på engelskan idag.

Telefonen(hem) trasig. Har ”beställt” en ny dosa.

Vi är bjudna på bröllop i slutet på Juli. =) Lenas syster ska gifta sig.

Jag fick ”Goda omdömmanden” på ”snack”-delen av nationella provet i engelska. Hoppas på det bästa….

Nyss hemkommen ifrån engelskan. Frun ligger i sängen….nedbäddad och läser en bok. Jag mår så bra när jag ser att hon kan ”slappna av” en stund. =)

Ska läsa en sommarkurs i matte…i år också. En fortsättning på förra årets sommarkurs. 7,5hp…inte illa !! =P =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *