Sol…och moln…
Ska lämna in recensionen på engelskan idag.
Telefonen(hem) trasig. Har ”beställt” en ny dosa.
Vi är bjudna på bröllop i slutet på Juli. =) Lenas syster ska gifta sig.
Jag fick ”Goda omdömmanden” på ”snack”-delen av nationella provet i engelska. Hoppas på det bästa….
Nyss hemkommen ifrån engelskan. Frun ligger i sängen….nedbäddad och läser en bok. Jag mår så bra när jag ser att hon kan ”slappna av” en stund. =)
Ska läsa en sommarkurs i matte…i år också. En fortsättning på förra årets sommarkurs. 7,5hp…inte illa !! =P =)