Mulet….bara 3 grader på morgonen…=(
Veckans bästa dag – Fredag ! =)
Lucas hos pappa…
Jag är bara såååååå imponerad !
Min fru lyfte 85kg i marklyft….första gången hon överhuvudtaget lyfter en stång med vikter på det viset !!!
Kan bara inte sluta tänka på det. Och det var inte ”på gnällen” att hon klarade det….det var lätt för henne !!
Hur många kvinnor gör om detta ”otränade” ?? Gäller nog även karlar.
Har själv tränat axlar idag. Ooooooh !!! Dom e ömma…men det är en skön ömhet…på nåt vis.
Är inne på kapitel 2 på sommarmatten.