Lördag, 2010-05-08

Mulet…

Chattat med Sara…. =)

Tog mitt 5 år gamla personbästa på 260kg  i knäböj idag. Det nya är 270kg !!!

Detta hör kanske egentligen till min andra (politiska-) blogg….
Vad är det vi har framför oss?? Vår moder jord och dess klimat är instabilt av någon anledning. På detta får vi nu en aldrig skådad ekonomisk kris. Att hela länder ”kapsejsar” har väl aldrig hänt förr??!! Detta skapar en domino-effekt som troligen gör att fler länder, med misskött ekonomi kommer att dras med i ”fallet”. Även de länder som till synes står stabilt idag kommer att tvingas se om sitt hus för att inte dras med i det internationella ekonomi-raset…som verkar bara nyss ha börjat.

”Dubbleringsmetoden” – det är vad som mattekursen min erbjuder just nu. Inte svårt, men man ska tydligen känna till dessa krångliga räknesätt.

Min fru har ont i hela kroppen…. Undra varför?? =D

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *