Lördag, 2009-10-03

”Stormen” på väg??? Det blåser ordentligt i alla fall och regnar och bara några grader plus?

”Var har jag hamnat?”
Inte bara det att Henke Larsson är ett kusinbarn till min fru. En annan kusin till min fru har en son som är (?) tillsammans med Eddy Meduza´s dotter. Tala om jackpot på ”Lassie-klubben” ! =)

Regnet och blåsten håller i sig (nu kl 18.00). Men det verkar inte bli några stormstyrkor – som jag hoppats på.

Nu ! Nu börjar det ”arta sig” med ”stormen” ! (21.05) Det blåser utav s_t_n ! Och regnet ”krossas” mot fönsterrutorna. 😉  =)

Ser på körslaget….OOOooooooo så ostämt vissa/många sjunger…. Men, jag vet ju inte vad dom bedömmer i den här tävlingen…. 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *