Lördag, 2010-05-29

Sol, men blåsigt och ingen värme.

Har ätit sillmackor på Sossekansliet idag. Det var som vanligt mest ”folk för inbördes beundran”.

Tränade ett kort pass ben och rygg med en centerpartist idag. Han bekräftade att även centerpartiet lider av ”tröghet” och svårighet att få yngre intresserade av politik. Han kämpade på samma vis som mej fast i Centern. ”Hopplöst” ….var ett ord han använde…

”I färskt minne bevarad….”
https://klippan.socialdemokraterna.se/gallery/1maj2010/index.htm

Min dotter (t.h) ….
https://www.flickr.com/photos/sappitea/4586792322/

Har chattat en ”längre stund” med min son. Riktigt givande och kul !! =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *