Måndag, 2010-05-31

Sol…

Suttit i sosse-kansliet mellan 14 – 16, därefter avlöst av Olle.

Tränat bröst….

Jag ska försöka ”dra igång” ett SSU här i Klippan. Har tagit de första kontakterna idag.

”Spiralen uppåt vad gäller välfärd och överkonsumtion verkar ha nått sitt tak.”
Nu kommer baksmällan. Vi måste backa…troligen flera steg…bakåt för att kunna fortsätta. Och människan är av naturen ovillig att ”stega bak utvecklingen.” Därav de massiva protester i olika former som framförs över i stort sett hela Europa. Vi har, kort sagt, haft det FÖR bra !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *