Sol och varmt !!!
Varit och installerat ett nytt modem och nytt nätverkskort hos A-M och Ture. Har även hjälpt Nordh att installera MAC-filter på sitt nätverk.
Installerar-om XP på Lucas dator….igen ! =/
Sol och varmt !!!
Varit och installerat ett nytt modem och nytt nätverkskort hos A-M och Ture. Har även hjälpt Nordh att installera MAC-filter på sitt nätverk.
Installerar-om XP på Lucas dator….igen ! =/