Onsdag, 2010-06-02, Förlovade i två år !!!

Sol och varmt !!!

Varit och installerat ett nytt modem och nytt nätverkskort hos A-M och Ture. Har även hjälpt Nordh att installera MAC-filter på sitt nätverk.

Installerar-om XP på Lucas dator….igen ! =/

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *