Torsdag, 2010-06-03

Sol, lite blåsigt….men tidvis varmt.

Ska på fullmäktige-gruppmöte ikväll. Slopade ben-träningen idag.

Lena har varit på datakurs för sitt kommande jobb.

Gjort lite säkerhetskopior på foton, bilder och andra dokument i datorn.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *