VARMT !!! SOL!!!….Härligt !!!
Sara åkte hem idag…. =´(
Vi har legat vid polen i Ljungbyhed idag. Jag har antagit en lätt ”räkfärgad ton” på huden.
VARMT !!! SOL!!!….Härligt !!!
Sara åkte hem idag…. =´(
Vi har legat vid polen i Ljungbyhed idag. Jag har antagit en lätt ”räkfärgad ton” på huden.