Fredag, 2010-06-25, Midsommarafton !!

Sol och varmt….svag vind.

Dagen i korthet…

Lena jobbar 17 – 22.

Vi, jag Sara och Lucas, hade som mål att åka till Fredriksdal och titta på dansen runt midsommarstången. Men (80+80+60) 220kr för att titta på när en drös människor springer runt en stång…. NÄÄÄ!  Så, vi placerade pengarna i hamburgare på MAX istället.

Men före Fredriksdal….så var vi en sväng på lassarettet i Helsingborg med Sara och hennes ömmande hals. Hon fick pencilin på ”stört”. Det var halsfluss !

Därefter åkte vi till Bonnie och Laila  och tog lite ”efterrätt” (fika).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *