Måndag, 2010-06-28

VARMT !!! SOL!!!….Härligt !!!

Sara åkte hem idag…. =´(

Vi har legat vid polen i Ljungbyhed idag. Jag har antagit en lätt ”räkfärgad ton” på huden.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *