Mulet (IGEN) och ca 20 grader.
Lena jobbar 7 – 14.
Gårdagen var helt underbar vad gäller väderleken. Drygt 25 grader och stekande sol ! =) Jag och Lena låg vid polen i Ljungbyhed några timmar….tills hon inte orkade mer….då åkte vi till A-M och Ture och tog en kaffe.
Dagens ”grå-väder” var välbehövlig vila för solbrännan.. =)
Hmmm…Google Docs kan man kanske ha nytta av. Det finns ju alltid där…var än man är.