Lördag, 2010-07-03

HÄRLIGT !! Sol…”medelhavsvärme”… UNDERBART !!!

Legat vid poolen (ensam) idag. Låg där 11 till 14. Blev nog rätt lagom….med facit i hand.
I KvällsPosten står det att vi kan förvänta oss ”tropiska nätter” här, dvs en natt temperatur över 20 grader.

Jag vet inte hur det går till…. …men nu återstår att omvandla ”tomat pure” till ”mjölkchoklad”. Åsyftar då färgen på min kropp…

CIMG2983Fotot är taget klockan 18.20 i skuggan… …på 4:e våningen….som normalt är lite svalare än vid mark-plan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *