HÄRLIGT !! Sol…”medelhavsvärme”… UNDERBART !!!
Legat vid poolen (ensam) idag. Låg där 11 till 14. Blev nog rätt lagom….med facit i hand.
I KvällsPosten står det att vi kan förvänta oss ”tropiska nätter” här, dvs en natt temperatur över 20 grader.
Jag vet inte hur det går till…. …men nu återstår att omvandla ”tomat pure” till ”mjölkchoklad”. Åsyftar då färgen på min kropp…
Fotot är taget klockan 18.20 i skuggan… …på 4:e våningen….som normalt är lite svalare än vid mark-plan.