Soldis och varmt !
Jag är ”svart eller vit” till min natur. Men, det verkar som om andra saker här i livet är ”bara svarta eller vita” också….
Här kämpar jag för att få ”så mycket som möjligt” umgänge med mina barn. Och i ”andra ändan” kämpar personer för att ”slippa ha sina barn” så mycket som möjligt.
Det är tydligt att min fru varit ”för snäll” förr…(före min tid). ”Andra” är tydligen vana att hon ”anpassar” sig efter deras ”tyckanden” och ”förehavanden”. Det märks en tydlig frustration och irritation ”i omgivningen” nu när hon ”sätter ned foten”.
Hoppas på ett regimskifte….
_____________________________

______________________________