Söndag, 2010-07-04

3o grader och soldis……(underbart !!!)

Ja, nu är förberedelserna för resan norrut igång.
Vi har i sista stund kommit fram till att vi ska köra förbi Göteborg på vägen upp till Karlstad, istället för igenom Jönköping…som jag ju snart sett till leda…vid mina resor.
Första etappens mål är Siljan med omnejd.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *