34 grader varmt i skuggan och sol…. UNDERBART !!!
VM-final i fotboll mellan Holland och Spanien.
Vi har hämtat Emmy ….och var hemma igen på fredagskvällen.
Idag har vi legat hela dagen på Bälinge badplats. En fin liten badplats !
Igår kväll var jag med My på akuten i Helsingborg. Hon hade i ett ”handgemäng” med sin pojkvän lyckats få en ”tvistfraktur” på ett ben i ett finger.
”Fy fan va kärleken kan vara djävlig.”
Har i min omgivning bevis på att kärlek…eller s.k. kärlek…..kan vara hur rå och falsk som helst.
Såg en orange Lamborgini köra förbi nere på storgatan här i Klippan. ”Ståfräs-faktor 100” !!! =P