Fredag, 2010-07-16

Sol och ca 25 grader…

Lena jobbar 07 – 14.

Emmy följer med My och Pecke till Bälinge badstrand. Lucas sitter med kompis på biblioteket och spelar spel.
Jag sitter hemma………
My och dom….åkte visst till Ängelholm och badade…i alla fall.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *