Lördag, 2010-07-17

Mulet och ca 21 grader….men uppehåll..

Jag hälsade på hos Rune och Evy igår. Ville träffa någon annan och prata om nåt annat än ”min skola”. Tänker på den nästan jämt nuförtiden.

På kvällen satt vi hos Rolle och Kerstin och snackade…till sent…. 23 grader halv-tolv på natten när vi åkte hem.

Sophia på kortids tills i eftermiddag….Lucas är och LANar hos en kompis…..och Emmy tar en sovmorgon. Kan vara skönt med en ”slapp-off” dag.

Varit på den ”spontan-öppna sosse-kiosken” nu mitt på dagen. Det var Göran som ”spontanade” idag. =)

F_N ! Jag sov visst när ”världens åsk-oväder” passerade imorse. Å jag som älskar åskoväder !!

Vi har ätit Taccos ikväll!! GOTT !! Men, Lena började må dåligt och fick någon krampliknande grej i magen….inte bra !!
Lena somnade efter sitt ”kramp-anfall”…och sover än (kl 21.10).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *