Söndag, 2010-07-18

Molnigt och bara 17 – 18 grader och blåsigt. ”Normal svensk sommar”…nu igen ! =(

My, Pecke och Caroline ska komma på besök. =)

Emmy sov till 12.40…..

Jag har sökt ett deltidsjobb idag. Ja, jag har ju mitt assistent-jobb…men…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *