Molnigt och bara 17 – 18 grader och blåsigt. ”Normal svensk sommar”…nu igen ! =(
My, Pecke och Caroline ska komma på besök. =)
Emmy sov till 12.40…..
Jag har sökt ett deltidsjobb idag. Ja, jag har ju mitt assistent-jobb…men…
Molnigt och bara 17 – 18 grader och blåsigt. ”Normal svensk sommar”…nu igen ! =(
My, Pecke och Caroline ska komma på besök. =)
Emmy sov till 12.40…..
Jag har sökt ett deltidsjobb idag. Ja, jag har ju mitt assistent-jobb…men…