Måndag, 2010-07-19

Mulet och blåsigt… =(

Är så glad idag…främst för min son !! =)

Har installerat Incredimail ver 2. Få se nu hur länge det fungerar…. =P

En dag som ”bara försvann”. Har inte gjort nåt vettigt. Jo, varit och handlat lite….

Fick en inbjudan om att gå med i Lärarförbundet – lärarstuderande. Måste ta reda på mer….så jag inte gör nåt dumt.

Ja, jag vet !! Jag blir lite för IVRIG när jag brinner för nåt. Och nu brinner jag för min kommande utbildning.
Får ”gliringar” av min fru om att ”ta det lugnt”…. =/

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *