Tisdag, 2010-07-20

Varmt…..sol….Härligt !!!

Jag och Emmy har varit vid poolen i Ljunbyhed. Lucas ville vara hemma.
Jag har badat 3 gånger idag !!!! OBS !!!

Lena jobbat 07 – 13.

Lucas LANar med Anton här i natt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *