Varmt…..sol….Härligt !!!
Jag och Emmy har varit vid poolen i Ljunbyhed. Lucas ville vara hemma.
Jag har badat 3 gånger idag !!!! OBS !!!
Lena jobbat 07 – 13.
Lucas LANar med Anton här i natt.
Varmt…..sol….Härligt !!!
Jag och Emmy har varit vid poolen i Ljunbyhed. Lucas ville vara hemma.
Jag har badat 3 gånger idag !!!! OBS !!!
Lena jobbat 07 – 13.
Lucas LANar med Anton här i natt.