Sol och varmt !!!!!!!!!
Lena jobbar 07 – 14.
Senare ska vi på Väla…. ut och äta nåt…. åsså åka och titta på en ”dogge”.
—
Varit på Väla. Emmy köpte en gul ”nattklänning” med tryck. Sen så åt vi på IKEA…innan vi åkte hem igen.
Sol och varmt !!!!!!!!!
Lena jobbar 07 – 14.
Senare ska vi på Väla…. ut och äta nåt…. åsså åka och titta på en ”dogge”.
—
Varit på Väla. Emmy köpte en gul ”nattklänning” med tryck. Sen så åt vi på IKEA…innan vi åkte hem igen.