Onsdag, 2010-07-21

Sol och varmt !!!!!!!!!

Lena jobbar 07 – 14.

Senare ska vi på Väla…. ut och äta nåt…. åsså åka och titta på en ”dogge”.

Varit på Väla. Emmy köpte en gul ”nattklänning” med tryck. Sen så åt vi på IKEA…innan vi åkte hem igen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *